Reducerile de vară sunt aici! 📞 Pentru comenzi telefonice 0736 291 211 L-V între orele 09-13.

Î. Când voi primi comanda?

R. De obicei comenzile plasate până la ora 14 vor fi expediate de la sediul nostru în aceeași zi iar curierul ar trebui să ajungă la dvs. în următoarea zi sau cel târziu după două zile. În perioadele aglomerate există posibilitatea unor întârzieri asupra cărora nu avem control. Mulțumim pentru înțelegere!

Î. Există întârzieri de livrare din cauza COVID-19?

R. Deși termenele de livrare au revenit la normal în majoritatea cazurilor orașelor carantinate, mai sunt situații în care sunt întârzieri de o maxim o zi datorită accidentelor sau ambuteiajelor rutiere.

Î. Plata cu cardul este sigură?

R. Da, plățile cu cardul sunt sigure.

Î. Cum procedez în cazul în care doresc să modific comanda sau să o anulez?

R.În cazul în care dorești să anulezi comanda sau dacă dorești să modifici o comandă, te rugăm să ne comunici cât mai repede acest lucru prin E-Mail sau telefonic deoarece unele comenzi sunt procesate în aceeași zi în care este plasată comanda.

Î. Care este costul transportului?

R. Costul transportului pentru comenzi sub 300 RON este de 17 RON. Comenzile cu valoarea de peste 300 RON beneficiază de transportul gratuit.

Î. Cu ce curier trimiteți comenzile?

R. Comenzile sunt trimise cu ajutorul colegilor de la GLS. Puteți urmări comenzile folosind link-ul de aici: https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet

Î. Pot returna produsele comandate?

R. Da, produsele se pot returna în termen de 14 zile doar în cazul în care acesta nu a fost folosit. De asemenea dacă produsul a fost personalizat nu poate fi returnat. Mai multe detalii găsiți pe pagina "Returnare" din josul paginii.

Î. Oferiți garanție?

R. Da, produsele noastre beneficiază de o garanție legală de 2 ani, însă garantăm că dacă sunt întreținute după indicațiile noastre primite în pachet, cuțitele noastre țin o viață.

Î. Dacă primesc un cuțit cu un defect de fabricație sau deteriorat din cauza transportului cum procedez?

R. Dacă te afli în una din situațiile de mai sus, nu ezita să ne contactezi telefonic, prin E-Mail sau pe Facebook Messenger în maxim 14 zile de la data primirii coletului.

Î. Cum pot avea grijă de produsul pe care l-am comandat?
R.Toate pachetele pe care le primiți conțin instrucțiuni de utilizare și îngrijire. Câteva din modelele cuțitelor noastre au lama din oțel carbon forjat și necesită o atenție suplimentară.

Î. Cum îmi mențin cuțitul ascuțit?
R. Recomandăm cu încredere pietrele noastre de ascuțit ce vor aduce tăișul cuțitului la starea pe care a avut-o de nou.

 

Dacă întrebarea ta nu apare aici, scrie-ne un e-mail la contact@dacobi.ro sau sună-ne!
Echipa DACOBI
ÎNAPOI SUS